Saturday 12 January 2013

Ada macam tak ada ?

Bismillahirohmanirrohim..
hi all ! besties , girlfriends , boyfriends(it is not we call as PAKWE) , pakcik2 , makcik2 etc..
lama kan tak update ? almost 1 month .. 
last update early december i guess,
and now 2013 , konon macam dah 1 year tak update .. hahaha :D
bukan taknak update , tapi assignment + slides terlalu mengharap untuk disiapkan , maka MASA sangat mencemburui sy.. hahah :p
ADA MACAM TAK ADA ?
ape maksudnya?
ade la kawan2 yang cakap2 pasal dunia berBLOG ney and i should know that they're pointing to me *i guess*..
"ade blog tapi tak update"
"umpama macam ade pakwe tapi tak take care" 
haha.. umpama macam pakwe tapi tak take care? oh SORRY ! pakwe yang tak take care kat gf dia ade la~ haha
ok , ok ,
bukan ni point yang nak dibahaskan disini ,
cuma nak cakap 1 alasan kenapa aku ADA MACAM TAK ADA ..
u should know that 1 day ade 24 jam ,
dan tidaklah kan 24 jam aku nak mengupdate benda ney..
Saya bukan blogger tegar kerana terikat dengan komitmen-komitmen study etc..
memang maaf sangat-sangat.. 
blog ni ditubuhkan hanya untuk suka-suka mengupdate sahaja ,
and the MOST important thing is aku akan update bila aku rasa ada point aku nak menaip :)
In Sha Allah , lepas settle semester akhir ni,aku akan beri lebih komitmen pada blog..
Wish me luck korang !
XOXO ;)  
 

No comments: