Friday 7 December 2012

P E N A N G A N ! :D

Bismillahirrohmanirrohim~

First of ALL ;
cuma nak buat short entry je.. 
actually rasa kasihannn kot pada roomateku yang hampir 
termuntah2 hijau apabila dengar
 yang aku SUKA F A H R I N A H M A D ~
haha. shit man ! 
Punyalah ramai gila ayah la kan pelakon lelaki fofular seperti;

Erry Putra,Adi Putra,AARON AZIZ dan lain-lain..

Tapi masih juga minat yang seorang ney..
lame kottt ;
Sejak i Tingkatan 5 uolllsss.. haha

tak tahu nak cakap apa,
tapi i extremely SUKA dia pada bakat yang ada pada dia,
bukannye lain okay ;D *part handsome pun ade :p*

okay tak nak cakap banyak sebab tak ade idea nak conteng apa;
memandangkan keadaan perut yang sangat asyik mendendangkan lagu-lagu ghazal negeri johor :p (maaf , takde motif aku nak cakap macamtu) muehehe ;D

okay ;
mengikut kesedaran sivik yang telah diajar di sekolah rendah dulu-dulu zaman tok kaduk , sekarang ney jam dah menunjukkan pukul 10.10PM, tapi 1 kerja pun kau tak buat and siapkan ea zaty , memang nak kena.. grr..

Oleh yang demikian ye readers sekalian,
saya terpakse utk menutup tirai post pada malam ney lantaran assignment dan draft slides untuk presentation yang suka sangat menyeru-nyeru nama aku supaya mengadap beliau..

Dengan tensionnya aku mengadap beliau dengan rasa sebal.. haha..
Okaylah readers ,
Jemputlah tengok printscreen ney ,
Saje gatal tangan nak tekan prtsc kat notebook ney.. hahah~


* oh nom nom ; serious cOmel ! cair den~ hihi *


* oh no no no , please jangan senyum macamtu ye Encik , takut jatuh hati i kat u nanti * haha :p


 SEE YA ! ;D


No comments: